Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Extreme Networks preventive maintenance helps to avoid future issues, while their Technical Assistance Center (TAC) team and eSupport website enable you to quickly research and resolve issues. ExtremeWorks Maintenance and Support provides you with the security of knowing that you have access to expertise and support when the unexpected occurs.
Produktbeskrivelse
Extreme Networks PartnerWorks Plus NBD Advanced Hardware Replacement - utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Foreløpige komponentutskiftning
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag
Generelt
Service Inkludert
Foreløpige komponentutskiftning
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
Neste forretningsdag
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - foreløpige komponentutskiftning - 1 år - forsendelse - responstid: NBD Oppdatering med nye utgaver - 1 år Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Produktinfostøtte - rådgivning via e-post - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Produktinfostøtte - webstøtte - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
95604-H35447
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.