Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Ønsker du å forbedre bedriftens og de ansattes supportopplevelse? Lenovo Premier Support gir VIP-behandling til både IT-ansatte og sluttbrukere.
Du får en direkte linje til de beste teknikerne som først lytter og deretter utfører avansert feilsøking - ingen skript her. Og de måles på førstegangsløsninger, slik at de er forpliktet til å løse problemene raskt og nøyaktig.
Du får den forutsigbarheten, ansvarligheten og synligheten du fortjener. Og takket være reparasjonsservice neste virkedag og prioritert tilgang til reservedeler får du minimalt med nedetid og avbrudd i produktiviteten. Det er forskjellen med Premier.
Produktbeskrivelse
Lenovo Advanced Exchange + Premier Support - utvidet serviceavtale - 4 år - forsendelse
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.