Canon EF-M - Vidvinkelobjektiv - 22 mm - f/2.0 STM - Canon EF-M - for EOS Kiss M, Kiss M2, M, M10, M100, M2, M200, M3, M5, M50, M50 Mark II, M6, M6 Mark II
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
Utsolgt
Varen er ikke på lager.
NOK
3.535,00
eksklusiv MVA 2.828,00
Totalt inkl. frakt
3.535,00
Gi meg beskjed når varen er på lager igjen.
Email:
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
A highly portable lens for your mirrorless camera in a slim pancake design, ideal for travel and street photography. The wide angle fits more in the frame so you get more in every image, ideal for landscapes and group shots. For professional looking images, the EF-M 22mm f/2 STM creates elegant bokeh, emphasising your subject and removing any visual distractions. Stepping motor (STM) focusing technology delivers smooth, near-silent focusing when capturing movies and live-action stills, with a large f/2.0 maximum aperture for hand-held, more spontaneous night photography.
Produktbeskrivelse
Canon EF-M vidvinkelobjektiv - 22 mm
Objektivsystem
Vidvinkelobjektiv
Beregnet på
Speilløst system
Monteringstype
Canon EF-M
Blenderåpning
F/2.0
Min/Maks brennvidde (zoomområde)
22 mm
Min. fokusavstand
15 cm
Fokusjustering
Automatisk, manuell
Optisk konstruksjon
6 grupper / 7 elementer
Spesialfunksjoner
Vidvinkel
Filterstørrelse
43 mm
Lengde
2.37 cm
Vekt
105 g
Designet for
EOS Kiss M, Kiss M2, M, M10, M100, M2, M200, M3, M5, M50, M50 Mark II, M6, M6 Mark II
Canon EOS Kiss M, Kiss M2, M, M10, M100, M2, M200, M3, M5, M50, M50 Mark II, M6, M6 Mark II
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
EAN:
4960999841120
SKU:
5985B005
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.