Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid (for system med 1-års deponerings- eller bære-inn-garanti) - 3 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret) - på stedet - responstid: NBD - for ThinkPad X1 Extreme Gen 5; X1 Nano Gen 2; X13 Yoga Gen 3; X13 Yoga Gen 4; Z16 Gen 1
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 3-4 hverdager. Mere info
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
NOK
4.197,00
eksklusiv MVA 3.357,60
Totalt inkl. frakt
4.197,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Trust Lenovo to cover the full lifecycle of your IT assets and free your technicians to focus on what counts. A true business partner dedicated to your satisfaction and success, Lenovo offers a portfolio of service and support solutions. As IT budgets contract, you want to realize increased efficiency from your existing in-house IT support teams. The Lenovo Premier Support assists by providing highly trained personnel to support during extended hours with a focus on advanced troubleshooting and dedicated case management.
Produktbeskrivelse
Lenovo Premier Support with Onsite NBD - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års deponerings- eller bære-inn-garanti
Designet for
ThinkPad X1 Carbon (7th Gen); X1 Carbon Gen 9; X1 Extreme; X1 Extreme (2nd Gen); X1 Extreme Gen 4; X1 Extreme Gen 5; X1 Nano Gen 1; X1 Nano Gen 2; X1 Titanium Yoga Gen 1; X1 Yoga (4th Gen); X1 Yoga Gen 6; X1 Yoga Gen 7; X13 Yoga Gen 3; X13 Yoga Gen 4; X390 Yoga; ThinkPad Yoga 260; ThinkPad Z16 Gen 1
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års deponerings- eller bære-inn-garanti
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: NBD Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.