AppleCare for Enterprise - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret) - på stedet - responstid: NBD - Tier 3, volum - for iPhone 11, 12, 13, 14, 15, 16
Ved forsendelse skal varen bestilles senest mandag 09-12-2024 kl. 12:00 For at den skal ha mulighet for å komme frem innen 23.12. Bestill gerne før - da vi har travlt :-)
Fjernlager
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 6-8 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
NOK
2.576,00
eksklusiv MVA 2.060,80
Totalt inkl. frakt
2.576,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
AppleCare for Enterprise starter med en AppleCare Account Manager - deres personlige kontaktperson hos AppleCare. En AppleCare Account Manager hjelper til med å gå gjennom IT-infrastrukturen, spore eventuelle problemer og levere månedlige aktivitetsrapporter for supportsamtaler og reparasjoner. Med kontinuerlig support fra en AppleCare Account Manager får bedriften og teamet deres mest ut av AppleCare for Enterprise.
Siden Apple lager maskinvaren, operativsystemet og mange av appene for alle Apple-produktene, kan AppleCare for Enterprise levere integrert support og service dere ikke får andre steder. Dere får support på IT-avdelingsnivå over telefon og e-post for all maskinvare og programvare fra Apple.
AppleCare for Enterprise hjelper til med å redusere arbeidsmengden for den interne helpdesken ved å gi teknisk støtte til de ansatte på telefon, døgnet rundt. Apple gir teknisk støtte for Apples maskinvare og operativsystemer, Apple-apper som Keynote, Pages og Numbers og personlige kontoer og innstillinger.
Bedriften kan velge mellom å få servicedekning på stedet i to eller tre år etter kjøpsdatoen for maskinvaren. Hvis dere har maskinvareproblemer i løpet av denne perioden, hjelper AppleCare for Enterprise med å løse problemene så fort så mulig. IBMs Global Technology Services, en global Apple-autorisert serviceleverandør, gir service på stedet innen neste virkedag.
I tillegg til servicedekning på stedet kan bedriften av hvilken som helst grunn få reparert opptil 2 prosent av Mac-datamaskinene eller opptil 5 prosent av iPad- og iPhone-enhetene som er dekket av avtalen. Så hvis en uheldig ansatt skader en enhet, kan også dette dekkes av bedriftens AppleCare for Enterprise-avtale. I de aller fleste tilfeller kan Apple reparere eller erstatte enheten innen én virkedag.
Produktbeskrivelse
AppleCare for Enterprise - utvidet serviceavtale - 2 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Tier 3, volum
Designet for
iPhone 11 Pro, 11 Pro Max, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Pro, 13 Pro Max, 14 Pro, 14 Pro Max, 15 Pro, 15 Pro Max, 16 Pro, 16 Pro Max
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
2 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Svartid
Neste forretningsdag
Prissettingstype
Tier 3, volum
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år - på stedet - responstid: NBD Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 2 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - assistanse - 2 år
Informasjon om kompatibilitet
Designet for
Apple iPhone 11 Pro, 11 Pro Max, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Pro, 13 Pro Max, 14 Pro, 14 Pro Max, 15 Pro, 15 Pro Max, 16 Pro, 16 Pro Max
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.