Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
125,00
Utsolgt
Varen er ikke på lager.
NOK
7.701,00
eksklusiv MVA 6.160,80
Totalt inkl. frakt
7.701,00
Datablad
Gi meg beskjed når varen er på lager igjen.
Email:
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
LG UltraWide 34WQ68X-W-skjermen har en ekspansiv 34-tommers skrivebordsformfaktor som er ideell for multitasking og oppslukende visningsopplevelser. Med en opprinnelig oppløsning på 2560 x 1080 gir denne skjermen klare og levende farger, takket være støtte for 16,7 millioner farger og en lysstyrke på 400 cd/m². 21:9-sideforholdet sørger for at filmentusiaster og gamere opplever innholdet slik det er ment. Den slanke designen med en praktisk talt kantløs skjerm på tre sider gjør at den integreres sømløst i ethvert arbeidsområde, mens de justerbare vippe- og svingvinklene øker komforten og brukervennligheten.
Tilleggsfunksjoner som Cinema Mode, Reader Mode og ulike forhåndsinnstillinger for spill, som DAS Mode og Black Stabilizer, er tilpasset ulike bruksscenarier. Skjermen har tilkoblingsmuligheter som HDMI, USB-C og DisplayPort, noe som sikrer kompatibilitet med ulike enheter. Støtten for AMD FreeSync-teknologi forbedrer dessuten spillopplevelsen ved å redusere skjermrivning. LG UltraWide-skjermen har Smart Energy Saving-teknologi, noe som gjør den til et godt valg for de som verdsetter ytelse og bærekraft.
Med stativ - vekt: 9.9 kg Uten stativ - vekt: 6 kg
Størrelser og vekt (forsendelse)
Fraktvekt
12.9 kg
Fabrikantgaranti
Service og støtte
Begrenset garanti - 2 år
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
34WQ68X-W.AEU
EAN:
8806091660664
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.