Sony PrimeSupport Pro - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid (for 65" IR-berøringsoverlegg) - 2 år (4./5. år) - for Sony TO-65BZ35F-IR10
Kjøp julegaver trygt nå 🎁 90 dagers returrett*
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.

Jule info

Ved forsendelse skal varen bestilles senest mandag 16-12-2024 kl. 12:00 For at den skal ha mulighet for å komme frem innen 23.12. Bestill gerne før - da vi har travlt :-)

Fjernlager
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 3-4 hverdager. Mere info

Fri frakt - Hentes på Posten.

Se alle alternativer
Bring - Hentes på PostenGratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.Gratis
NOK 1.175,00
eksklusiv MVA 940,00
Totalt inkl. frakt 1.175,00
Hvis problemet ikke kan løses av Helpdesk, vil de sørge for å hente den defekte enheten for reparasjon. Målet er å hente den defekte enheten innen to virkedager etter eskaleringen, og de vil reparere enheten og returnere den til deg. De forbeholder seg retten til å erstatte enheter som ikke kan repareres på en økonomisk forsvarlig måte, med en renovert modell med tilsvarende spesifikasjoner.

Hvis diagnosen viser at laseren ikke avgir noe lys, vil de utstede en erstatningslaser. Merk: Den naturlige reduksjonen av laserens lysstyrke over tid er ikke en feil. Kun lasere som ikke avgir noe lys anses som defekte. De sørger for å hente den defekte enheten for utskifting.

Reparasjonssenteret deres vil inspisere enheten. Hvis de finner at enheten lider av utilsiktet skade eller at det ikke er noen feil, kan de fakturere deg for forsendelses- og arbeidskostnadene. Enhetene kan hentes fra og returneres til en hvilken som helst adresse i fastlands-Norge, Norge og Sveits. For alle andre områder, vennligst kontakt helpdesk for ytterligere hjelp. Uavhengig av hvilken reparasjonsrute helpdesken velger, dekkes alle deler og arbeidskostnader under denne avtalen i henhold til standardvilkårene. Enkelte geografiske områder utenfor EU kan føre til forsinkelser i forsendelsen, noe som vil resultere i lengre reparasjonstid.