Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-6 hverdager. Mere info
Frakt 75,00 med Bring - Hjemlevering - Levering til døren på hverdager
Se alle alternativer
Bring - Hjemlevering - Levering til døren på hverdager mellom 08:00-16:00
75,00
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
125,00
NOK
491,00
eksklusiv MVA 392,80
Totalt inkl. frakt
566,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
ANALYSING COMMUNICATION is an introductory textbook to communication studies. This book introduces a tool for communication analysis and shows how it can be used not only to discuss different theoretical and ontological perspectives on communication and communication processes, but also as a tool with which we can analyse communication. The first chapter explains why communication analysis is central to communication studies. In order for the communication professional or scholar to analyse communication and communication processes, they need to address communication from a theoretical point of view communication. The following chapters presents seven communication traditions: - The cybernetic tradition - The sociopsychological tradition - The rhetorical tradition - The semiotic tradition - The sociocultural tradition - The phenomenological tradition - The critical tradition The book ends with an overview of alternative views and shows how the concluding case can be analysed from the seven traditions. Karsten Pedersen is MA & PhD, Associate Professor, Department of Communication and Arts, RUC. He has for many years taught communication theory and specializes in public communication.
Forfatter
Karsten Pedersen
Sprog
Engelsk
Sideantal
240
Indbinding
Hæftet
Udgave
1
Forlag
Djøf Forlag
Tema gruppe(r)
Sprog: opslagsværker og generelle værker,Kommunikationsstudier
ISBN10
8757452970
ISBN13
9788757452976
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
EAN:
9788757452976
SKU:
9788757452976
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.