Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-7 hverdager. Mere info
Frakt 75,00 - Bring - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
75,00
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
655,00
eksklusiv MVA 524,00
Totalt inkl. frakt
730,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
KENZO HOMME Eau de Toilette Intense, an Eau de Toilette inspired by the intensity of bamboo and serenity of a sea breeze. The freshness of pink peppercorn coupled with a sea breeze contrasts with the warmth of a fig wood and sandalwood accord, like salty skin warmed by the sun. Committed to contributing to a more beautiful world, KENZO PARFUMS redesigned its cap to save 34% of plastic, and has incorporated 10% recycled glass in its bottles to offer larger bottle sizes.
EAU DE TOILETTE INTENSE The new KENZO HOMME intense blue bottle is an ode to poetry. Its shape mirrors the strength and flexibility of bamboo and its design is all about verticality. Its bevelled cap evokes the cut of a katana, a sword used by samurai. Committed to contributing to a beautiful world, KENZO PARFUMS optimized the KENZO HOMME cap design to save 34% plastic, its bottle is made of 10% recycled glass and offers an extra 10ml.
A musical composition of Clément Beauvais and a special thanks to Mangbo of the musical group "Kebo Iwa" who allowed the collaboration and recording of the iconic sound of the handmade bamboo instrument called "Kul-Kul" and which served as the basis for the original musical composition.
Egnet til
Menn
Volum
60 ml
Flaske type
Flaske uten gjenfyll
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
3274872421547
SKU:
KEN-137565
EAN:
3274872421547
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.