Lenovo Premier Support Upgrade - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 39 måneder - på stedet - responstid: NBD - OEM - for ThinkCentre M625q; M70q; M720q; M80q; M920q; ThinkEdge SE30
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Ønsker du bedre brukerstøtte for bedriften og de ansatte? Med Lenovo Premier Support får både IT-personalet og sluttbrukerne VIP-behandling.
Få en direktelinje til de tekniske ekspertene som lytter først og deretter leverer avansert feilsøking - ingen ferdige skript her. De blir bedømt ut fra hvor godt de løser problemet første gang, og er derfor oppsatt på rask og nøyaktig løsning.
Du får også tilgang til tekniske kundeansvarlige som fungerer som ett enkelt kontaktpunkt for saksbehandling. Du får den stabiliteten, ansvarligheten og synligheten du fortjener. Og takket være reparasjon neste virkedag og prioritert reservedelstilgang, kan du holde systemnedetider og produktivitetsavbrudd på et absolutt minimumsnivå. Det er Premier-forskjellen.
Produktbeskrivelse
Lenovo Premier Support Upgrade - utvidet serviceavtale - 39 måneder - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 39 måneder - på stedet - responstid: NBD Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 39 måneder - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.