HPE Tech Care Basic Service Post Warranty - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - 9x5 - responstid: NBD - for P/N: 741065-291, 741065-AA1, 741065R-AA1, 742256-AA5, 742257-AA5, 830071-291, 830071-AA1
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 6-8 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
NOK
54.868,00
eksklusiv MVA 43.894,40
Totalt inkl. frakt
54.868,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) is the operational support experience for HPE hardware and software products (HPE products). HPE Tech Care helps IT teams focus on moving the business forward by proactively searching for better ways to do things, as opposed to just focusing on reactive issues. HPE Tech Care goes beyond traditional support by enabling direct access to product-specific specialists and providing general technical guidance to help customers not only reduce risk but also continually search for ways to do things more efficiently. HPE Tech Care customers can get help through multiple channels that include telephone, HPE moderated forums with defined response times, automated incident logging, and a real-time chat facility. The service provides access to expert technical resources with specialized knowledge in the hardware and or software within the context of the specific workload.
Produktbeskrivelse
HPE Tech Care Basic Service Post Warranty - utvidet serviceavtale - 1 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - responstid: NBD (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (08.00 - 17.00) / Mandag-fredag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (08.00 - 17.00) / Mandag-fredag Produktinfostøtte - tilgang til kunnskapsbase - 1 år Teknisk støtte - fjerndiagnose - 1 år Teknisk støtte - visuell fjernstyring - 1 år Oppdatering med nye utgaver - 1 år Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - responstid: 2 forretningsdager (avstand fra kundested - 320 km) - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (08.00 - 17.00) / Mandag-fredag Produktinfostøtte - webstøtte - 1 år Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - på stedet - responstid: 3 forretningsdager (avstand fra kundested - 480 km) - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (08.00 - 17.00) / Mandag-fredag
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.