HPE Tech Care Critical Service with Comprehensive Defective Material Retention - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - 24x7 - reparasjonstid: 6 timer - for P/N: P24742R-B21, P24743R-B21, P24744R-B21, P40404-291, P50750-B21, P50751-B21
Varenr.: [7339094] | Producent: HP | Model-nr.: HS7T9E
Ikke på lager
Varen er ikke på lager.
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
Utsolgt
Varen er ikke på lager.
NOK
157.248,00
eksklusiv MVA 125.798,40
Totalt inkl. frakt
157.248,00
Gi meg beskjed når varen er på lager igjen.
Email:
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
HPE Care Service is composed of comprehensive hardware and software services aimed to help increase the availability of your IT infrastructure. Hewlett Packard Enterprise technical resources work with your IT team to help you resolve hardware and software problems with HPE and selected third-party products.
Produktbeskrivelse
HPE Tech Care Critical Service with Comprehensive Defective Material Retention - utvidet serviceavtale - 5 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - reparasjonstid: 6 timer (avstand fra kundested - 80 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 1/2 Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - responstid: 15 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1 Produktinfostøtte - tilgang til kunnskapsbase - 5 år Teknisk støtte - fjerndiagnose - 5 år Teknisk støtte - visuell fjernstyring - 5 år Oppdatering med nye utgaver - 5 år Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 2/3 Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 1/2 Produktinfostøtte - webstøtte - 5 år Teknisk støtte - driftsstansstyring - 5 år Omfattende defektmaterialeretensjon - 5 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.