Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-7 hverdager. Mere info
Frakt 75,00 - Bring - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
75,00
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
668,00
eksklusiv MVA 534,40
Totalt inkl. frakt
743,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
-8x magnification.\n-Foldable, ultra-compact and stylish.\n-High index BaK-4 prisms for bright, crisp images.\n-Multi-coated lenses for maximum brightness and contrast.\n-UV ray protection for care-free viewing.\n-Convenient centre-focus knob for easy focusing.\n-Built-in dioptric correction adjusts to individual eyesight.\n-Size W x H x D (mm): 106 x 88 x 38.\n-Weight: 185 g.
Produktbeskrivelse
Olympus - kikkerter 8 x 21 RC II
Produkttype
Kikkerter
Fysiske mål
10.6 cm x 3.8 cm x 8.8 cm
Vekt
185 g
Farge
Hvit
Forstørrelse
8 x
Visningsfelt
110 m / 1000 m
Objektivdiameter
21 mm
Øyeavlastning
11.5 mm
Prismesystem
Tak
Linsebelegg
Flerbelagt
Maks. visningsvinkel
6.3 grader
Bæreveske
Deksel
Generelt
Optisk system
Kikkerter
Kikkertserie
RC II
Lengde
8.8 cm
Bredde
10.6 cm
Høyde
3.8 cm
Vekt
185 g
Eksteriørfarge
Hvit
Optisk system
Forstørrelse
8 x
Objektivdiameter
21 mm
Prismesystem
Tak
Utgangspupill
2.6 cm
Øyeavlastning
11.5 mm
Øyebreddeområde
37-72 mm
Fokussystem
Midtfokus
Linsebelegg
Flerbelagt
Optisk konstruksjon
3 grupper / 5 elementer
Min. fokusavstand
3 m
Fokusjustering
Manuell
Maks. visningsvinkel
6.3 grader
Relativ lysstyrke
6.8
Visningsfelt
110 m / 1000 m
Dioptisk korreksjonsområde
± 2,0 dioptere
Egenskaper
Foldedesign
Diverse
Bæreveske
Deksel
Bærestropp
Halsstropp
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
EAN:
4545350029852
SKU:
8 x 21 RC II Pearl White
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.