Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid (for system med 3-års garanti på stedet) - 3 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret) - på stedet - responstid: NBD - for ThinkCentre M90; M90a Gen 2; M90a Gen 3; M90a Pro Gen 3; M910; M920z AIO; M93; X1
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Trust Lenovo to cover the full lifecycle of your IT assets and free your technicians to focus on what counts. A true business partner dedicated to your satisfaction and success, Lenovo offers a portfolio of service and support solutions. As IT budgets contract, you want to realize increased efficiency from your existing in-house IT support teams. The Lenovo Premier Support assists by providing highly trained personnel to support during extended hours with a focus on advanced troubleshooting and dedicated case management.
Produktbeskrivelse
Lenovo Premier Support with Onsite NBD - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.