Fujitsu Support Pack On-Site Service - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid (for Dual Server) - 5 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret) - på stedet - 9x5 - responstid: NBD - må kjøpes innen 90 dager fra produktkjøpet - for PRIMERGY CX2550 M5, CX2560 M5, CX2570 M5, RX2520 M5, RX2540 M5, TX2550 M5, TX2560 M2
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 3-4 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
NOK
4.928,00
eksklusiv MVA 3.942,40
Totalt inkl. frakt
4.928,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
On-site Service customer logs a call with the help desk over the telephone. The support technicians will attempt to resolve the problem using remote diagnostics or directly over the telephone. If this is not possible or when the process highlights that a specific component in the hardware must be replaced a Fujitsu Technology Solutions service partner will be dispatched to the customer site arriving within the contracted service time. The repair will be completed at the customer's location. The customer pays nothing more.
Produktbeskrivelse
Fujitsu Support Pack On-Site Service - utvidet serviceavtale - 5 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - responstid: NBD - tilgjengelighet 9 timer pr. dag / Mandag-fredag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - fjerndiagnose - 5 år Teknisk støtte - webstøtte - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.