Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
ExtremeWorks Managed Services ResponsePLUS - Onsite offerings provides continuous proactive remote network monitoring, incident and problem management, proactive change and configuration management technical support, Operational Software updates and upgrades and advanced parts replacement with on-site labor for covered products according to particular levels of purchase.
In addition customers are entitled to the Extreme Networks Managed Services Gateway for real time access to network health, performance and security issues, saved configurations, an inventory database, and standardized network reports. A designated managed services account manager will be assigned and scheduled review sessions held. The ExtremeWorks Managed Services ResponsePLUS - Onsite service is designed to identify potentially critical network situations and take actions before they become business disruptions. Network and device events are detected and collected via the remote monitoring process are evaluated, correlated and presented to a team of Network Operations Center (NOC) support engineers who are specifically assigned to evaluate and take action to restore normal service operations.
Utvidet serviceavtale - foreløpige komponentutskiftning - 1 år - forsendelse - responstid: 4 t Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - fjernovervåkning - 1 år Oppdatering med nye utgaver - 1 år
Informasjon om kompatibilitet
Designet for
P/N: EC8400A02-E6GS
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
97507-H34093
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.