Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-6 hverdager. Mere info
Frakt 75,00 - Bring - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
75,00
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
550,00
eksklusiv MVA 440,00
Totalt inkl. frakt
625,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Qualitative Research Methods in Organisation Studies is a methodology textbook designed to introduce students and researchers to the four most commonly used qualitative methods in organisation studies:
interviews focus groups participant observation document studies
The four methods are presented in relation to three theoretical perspectives – realism, phenomenology, and constructivism – that provide the reader with a deeper understanding of qualitative studies.
The four methods are also illustrated by real-life examples in key areas of organisation studies, including HRM, marketing, CSR, and performance auditing.
At the end of each chapter, Qualitative Research Methods in Organisation Studies features practical exercises that are suitable for discussion in class.
Lise Justesen and Nanna Mik-Meyer are associate professors at the Department of Organisation, Copenhagen Business School. Both have published in the area of qualitative methods.
Undertitel
in Organisation Studies
Forfatter
Lise Justesen;Nanna Mik-Meyer
Sprog
Dansk
Sideantal
153
Indbinding
Hæftet
Udgave
1
Forlag
Hans Reitzels Forlag
Tema gruppe(r)
Sociologi og antropologi,For universitetsuddannelse
ISBN10
8741256450
ISBN13
9788741256450
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
9788741256450
EAN:
9788741256450
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.