Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-6 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
1.303,00
eksklusiv MVA 1.042,40
Totalt inkl. frakt
1.303,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
As globalization and internationalization efforts intensify, companies are faced with even greater challenges to manage the supply chain of their products and services, including political, environmental, economic, social, and technological uncertainties. Having knowledge and understanding of Supply Chain Management (SCM) can aid companies to increase competitiveness within their global supply chain network. This book offers a wide range of theories and constructs that are at the core of SCM, such as inter-organizational relationships, information systems, distribution, production, innovation, procurement, sustainability, service, measurement systems, strategy, planning, and more. There are illustrative cases to portray how companies deal with particular supply chain management issues.
Undertitel
4. udgave
Forfatter
Juliana Hsuan, Tage Skjøtt-Larsen, Aseem Kinra, Herbert Kotzab
Sprog
Engelsk
Sideantal
424
Indbinding
Hæftet
Udgave
4
Forlag
CBS Press
Tema gruppe(r)
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
ISBN10
8763003252
ISBN13
9788763003254
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
9788763003254
EAN:
9788763003254
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.