Fujitsu Support Pack - Teknisk støtte (fornyelse) - for VMware vCloud Suite Advanced - gyldig i valgte land - rådgivning via telefon - 1 år - 24x7 - responstid: 4 t - EMEIA - for PRIMERGY CX2550 M5, CX2560 M5, RX2520 M5, RX2530 M5, RX2540 M5, RX4770 M4, TX2550 M5
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
125,00
Utsolgt
Varen er ikke på lager.
NOK
104.369,00
eksklusiv MVA 83.495,20
Totalt inkl. frakt
104.369,00
Gi meg beskjed når varen er på lager igjen.
Email:
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Keep your software current and get help when needed
Fujitsu Support Pack and ServiceContract Software
Fujitsu offers support for Fujitsu and Partner branded software products. It comprises the diagnosis of software incidents, the provision of workarounds and/or the right to receive error corrections, updates and upgrades, as applicable. Software support is provided remotely. The availability of error corrections, updates and upgrades as well as the right to receive them depends to the lifecycle policy of the respective licensor and is detailed in the software-specific Technical Appendix to the data sheet.
Fujitsu Support Pack is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 8 years. Before expiry, the service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack.
Fujitsu ServiceContract can, unless otherwise defined, be acquired at any time during the product lifecycle until 12 months before the end-of-service for that product.
Produktbeskrivelse
Fujitsu Support Pack - teknisk støtte (fornyelse) - for VMware vCloud Suite Advanced - 1 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.