Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Need a higher level of care? Zebra OneCare Select service delivers more capabilities. No matter what time of the day or night you have a problem, the experts are ready to help. Select service provides a technical support help desk with 24x7 availability. Want visibility to better manage assets within your environment? The cloud-based visibility service option, powered by the Asset Visibility Platform, provides the location, condition, health, usage patterns and repair history of your device to enhance overall productivity within your business.
Produktbeskrivelse
Zebra OneCare for Enterprise Select with Comprehensive coverage - utvidet serviceavtale - 3 år
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Bytte
Full kontraktsperiode
3 år
Reparasjonstid
Neste forretningsdag
Generelt
Service Inkludert
Bytte
Full kontraktsperiode
3 år
Reparasjonstid
Neste forretningsdag
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - bytte - 3 år - reparasjonstid: neste forretningsdag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Dekning av tilfeldige skader - deler og arbeid - 3 år Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år Opplæring - nettbasert opplæring - 3 år Teknisk støtte - diagnose - 3 år Oppdatering med nye utgaver - 3 år
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
SSS-RF46AP6-6-30
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.