Zebra OneCare Service Center Essential - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - innbringing - reparasjonstid: 3 forretningsdager - for Zebra MC9200, MC9200 Premium, MC92N0-G, MC92N0-G Premium
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Zebra OneCare Essential service is the foundational service offering, with comprehensive coverage, technical support during your local business hours and 3-day turnaround time on repairs. Included for mobile computers is the unique Device Diagnostic service that will detect WLAN connectivity, memory and battery issues to help triage problems without leaving the hands of the user, preserving productivity. The user assessment and learning resources help you educate your users on how to use the devices, driving the rapid device adoption that allows you to begin reaping the benefits of your Zebra solutions faster.
Produktbeskrivelse
Zebra OneCare Service Center Essential - utvidet serviceavtale - 1 år - innbringing
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 1 år - innbringing - reparasjonstid: 3 forretningsdager Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - tilgjengelighet kontortid / Mandag-fredag Teknisk støtte - nettbasert opplæring - 1 år Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.