Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Polycom Premier Service\nPremier support is Polycom’s entry-level service offering–enhancing your in-house resources with technical experts who are available to support your Polycom communication products. Premier offers the right level of support for those organizations that wish to work directly with Polycom to address their support needs, and want to keep up-to-date with the latest software upgrades and updates, but do not have a need for 24-hour support, 365 days per year. \n\nWith Premier support, if a problem occurs, a telephone technical support agent will first diagnose it, and, if needed, you will receive a replacement part the next business day for your technicians to install.\n\n- Software upgrades and updates\n- Advance parts replacement\n- Telephone technical support during business hours (8x5)\n- Access to the Polycom online support portal\n- Optional uplift to onsite support
Produktbeskrivelse
Poly Premier utvidet serviceavtale - 1 år - forsendelse
Utvidet serviceavtale - foreløpige komponentutskiftning - 1 år - forsendelse Oppdatering med nye utgaver - 1 år Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 1 år - tilgjengelighet kontortid / Mandag-fredag Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 1 år Teknisk støtte - inspeksjon - 1 år - tilgjengelighet kontortid
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.