Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
Utsolgt
Varen er ikke på lager.
NOK
837,00
eksklusiv MVA 669,60
Totalt inkl. frakt
912,00
Gi meg beskjed når varen er på lager igjen.
Email:
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Now it has become even easier to play together! The BRIO retro design game has challenged and fascinated players of all ages ever since it was introduced in 1946, proven by the fact that it has sold 3 million copies! Use the wheels on the sides to balance the ball from start to finish, without it falling into any of the sneaky holes. The classic Labyrinth game develops children’s concentration, coordination and perception. Now, the classic labyrinth is available in red and comes with two additional boards of varying difficulty. The board with fewer holes is easier for the younger members of the family.
Produkttype
Board game
Sjanger
Fine motor skill (dexterity)
Minimum antall spillere
1
Anbefalt aldersgruppe
Voksen og barn
Foreslått kjønn
Alle kjønn
Anbefalt alder (min)
0,5 år
Game modes
Single-player
Familiespill
Nei
Ikke-konkurrerende spill
Nei
Opprinnelsesland
China
Sertifisering
CE, Grüner Punkt
Batterier kreves
Nei
Vekt
1,72 kg
Bredde
350 mm
Dybde
305 mm
Høyde
94 mm
Pakkebredde
390 mm
Pakkedybde
345 mm
Pakkehøyde
105 mm
Pakketype
Boks
Ikke for barn 0 - 3 år
Ja
Pallens bruttobredde
34,5 cm
Pallens bruttolengde
10,5 cm
Pallens bruttohøyde
39 cm
Masterkasser (ytterkasser) per pall
48 stykker
Masterkassens (ytterkassens) bredde
44,5 mm
Masterkassens (ytterkassens) lengde
40,5 mm
Masterkassens (ytterkassens) høyde
36 mm
Produkter per masterkasse (ytterkasse)
4 stykker
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
BRI-34020
EAN:
7312350340204
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.