AppleCare for Enterprise - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret) - på stedet - responstid: NBD - Tier 3, volum - for iPhone 11, 12, 13, 14, 15, 16
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.

Jule info

Ved forsendelse skal varen bestilles senest mandag 09-12-2024 kl. 12:00 For at den skal ha mulighet for å komme frem innen 23.12. Bestill gerne før - da vi har travlt :-)

Fjernlager
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 6-8 hverdager. Mere info

Fri frakt - Hentes på Posten.

Se alle alternativer
Bring - Hentes på PostenGratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.Gratis
NOK 2.576,00
eksklusiv MVA 2.060,80
Totalt inkl. frakt 2.576,00
AppleCare for Enterprise starter med en AppleCare Account Manager - deres personlige kontaktperson hos AppleCare. En AppleCare Account Manager hjelper til med å gå gjennom IT-infrastrukturen, spore eventuelle problemer og levere månedlige aktivitetsrapporter for supportsamtaler og reparasjoner. Med kontinuerlig support fra en AppleCare Account Manager får bedriften og teamet deres mest ut av AppleCare for Enterprise.

Siden Apple lager maskinvaren, operativsystemet og mange av appene for alle Apple-produktene, kan AppleCare for Enterprise levere integrert support og service dere ikke får andre steder. Dere får support på IT-avdelingsnivå over telefon og e-post for all maskinvare og programvare fra Apple.

AppleCare for Enterprise hjelper til med å redusere arbeidsmengden for den interne helpdesken ved å gi teknisk støtte til de ansatte på telefon, døgnet rundt. Apple gir teknisk støtte for Apples maskinvare og operativsystemer, Apple-apper som Keynote, Pages og Numbers og personlige kontoer og innstillinger.

Bedriften kan velge mellom å få servicedekning på stedet i to eller tre år etter kjøpsdatoen for maskinvaren. Hvis dere har maskinvareproblemer i løpet av denne perioden, hjelper AppleCare for Enterprise med å løse problemene så fort så mulig. IBMs Global Technology Services, en global Apple-autorisert service­leverandør, gir service på stedet innen neste virkedag.

I tillegg til servicedekning på stedet kan bedriften av hvilken som helst grunn få reparert opptil 2 prosent av Mac-datamaskinene eller opptil 5 prosent av iPad- og iPhone-enhetene som er dekket av avtalen. Så hvis en uheldig ansatt skader en enhet, kan også dette dekkes av bedriftens AppleCare for Enterprise-avtale. I de aller fleste tilfeller kan Apple reparere eller erstatte enheten innen én virkedag.