Electronic HP Care Pack Software Technical Support - Teknisk kundestøtte - for Absolute Resilience - mengde - 50000 - 99999 lisenser - ESD - rådgivning via telefon - 1 år - 9x5 - responstid: neste tilgjendelige agent - for Elite 805 G9; EliteBook 635; EliteBook Ultra 14 G1q; ZBook Power G11, Studio G11
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.

Jule info

Ved forsendelse skal varen bestilles senest mandag 16-12-2024 kl. 12:00 For at den skal ha mulighet for å komme frem innen 23.12. Bestill gerne før - da vi har travlt :-)

Fjernlager
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 3-4 hverdager. Mere info

Frakt 75,00 - Bring - Hentes på Posten.

Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten75,00
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)125,00
NOK 748,00
eksklusiv MVA 598,40
Totalt inkl. frakt 823,00
Med Electronic HP Care Pack Services (e-Care Pack) kan du bestille, motta, oppdatere og aktivere en lang rekke verdifulle HP Care Pack-tjenester via Internett. Det administreres via HP Services Network (CSN) og er en rask og enkel prosess som muliggjør umiddelbar registrering og aktivering av tjenester.

HP Software Technical Support tilbyr omfattende tjenester og kostnadsbesparende oppdateringer for å forbedre ytelsen og tilgjengeligheten til programvare fra HP og andre ledende leverandører. Denne praktiske tjenesten er tilgjengelig i vanlig arbeidstid på vanlige virkedager, og gir IT-teamet direkte tilgang til HPs IT-responssentre. Erfarne ingeniører fra responssenteret gir pålitelige råd om blant annet programvarefunksjoner og -bruk, problemdiagnostisering og -løsning samt identifisering av programvarefeil. Alle IT-medarbeidere kan få elektronisk tilgang til viktig produkt- og supportinformasjon.

Velg Software Technical Support når du vil øke produktiviteten til systemansvarlige og operatører, forbedre systemytelsen og redusere nedetid på grunn av programvarefeil, få raskere problemløsning ved hjelp av tekniske ressurser på ekspertnivå, få konsistent servicedekning på tvers av geografisk spredte lokasjoner, oppdatere HPs og utvalgte tredjeparts programvarer til en forutsigbar kostnad, dra nytte av abonnementsbesparelser på programvareoppdateringer og holde lisensene oppdatert.