Dell Oppgrader fra 3 År Basic Onsite til 3 År ProSupport - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - 10x5 - responstid: NBD - for Inspiron 24 5415 AIO, 24 5420 All-in-One, 3020, 3030
Ved forsendelse skal varen bestilles senest mandag 09-12-2024 kl. 12:00 For at den skal ha mulighet for å komme frem innen 23.12. Bestill gerne før - da vi har travlt :-)
Fjernlager
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 6-8 hverdager. Mere info
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
NOK
1.012,00
eksklusiv MVA 809,60
Totalt inkl. frakt
1.012,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
ProSupport er utviklet for å gi rask og proaktiv IT-støtte til bedrifter i alle størrelser. Dell ProSupport gjør det enkelt fordi du får et team av ingeniører som alltid er tilgjengelige, gir deg én enkelt kilde for maskinvare- og programvareproblemer og svarer raskt for å maksimere brukernes oppetid. ProSupport har også SupportAssist-teknologi for proaktiv overvåking og deteksjon av problemer og automatisk opprettelse av saker for raskere løsning. Med Dell ProSupport kan IT-teamet ditt fokusere på strategiske prioriteringer, på å bringe virksomheten videre, og ikke på tidkrevende daglig brukerstøtte.
Produktbeskrivelse
Dell Oppgrader fra 3 År Basic Onsite til 3 År ProSupport - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: NBD - tilgjengelighet 10 timer pr. dag / Mandag-fredag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.