Varen er på fjernlager, leveringstiden er 3-4 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
NOK
1.260,00
eksklusiv MVA 1.008,00
Totalt inkl. frakt
1.260,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Hvis problemet ikke kan løses av Helpdesk, vil de sørge for å hente den defekte enheten for reparasjon. Målet er å hente den defekte enheten innen to virkedager etter eskaleringen, og de vil reparere enheten og returnere den til deg. De forbeholder seg retten til å erstatte enheter som ikke kan repareres på en økonomisk forsvarlig måte, med en renovert modell med tilsvarende spesifikasjoner.
Hvis diagnosen viser at laseren ikke avgir noe lys, vil de utstede en erstatningslaser. Merk: Den naturlige reduksjonen av laserens lysstyrke over tid er ikke en feil. Kun lasere som ikke avgir noe lys anses som defekte. De sørger for å hente den defekte enheten for utskifting.
Reparasjonssenteret deres vil inspisere enheten. Hvis de finner at enheten lider av utilsiktet skade eller at det ikke er noen feil, kan de fakturere deg for forsendelses- og arbeidskostnadene. Enhetene kan hentes fra og returneres til en hvilken som helst adresse i fastlands-Norge, Norge og Sveits. For alle andre områder, vennligst kontakt helpdesk for ytterligere hjelp. Uavhengig av hvilken reparasjonsrute helpdesken velger, dekkes alle deler og arbeidskostnader under denne avtalen i henhold til standardvilkårene. Enkelte geografiske områder utenfor EU kan føre til forsinkelser i forsendelsen, noe som vil resultere i lengre reparasjonstid.
Produktbeskrivelse
Sony PrimeSupport Pro - utvidet serviceavtale - 2 år - 4./5. år - forsendelse
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Avansert byttedel
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
2 år
Støtteperiode
4. og 5. år
Generelt
Service Inkludert
Avansert byttedel
Plassering
Forsendelse
Full kontraktsperiode
2 år
Støtteperiode
4. og 5. år
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - avansert byttedel - 2 år - forsendelse - 30 000 timer Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
PSP.FW50BZ35J.PO2
EAN:
5013493483583
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.