HPE Pointnext Tech Care Basic Service with Defective Media Retention - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - 9x5 - responstid: NBD - for ProLiant ML30 Gen11, ML30 Gen11 Entry, ML30 Gen11 Performance
Varenr.: [20625077] | Producent: HP | Model-nr.: H42KTE
Ikke på lager
Varen er ikke på lager.
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
Utsolgt
Varen er ikke på lager.
NOK
11.282,00
eksklusiv MVA 9.025,60
Totalt inkl. frakt
11.282,00
Gi meg beskjed når varen er på lager igjen.
Email:
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Get out of the data center maintenance business with HPE Pointnext Tech Care, a service that's changing the definition of operational IT support. Go beyond problem identification and resolution, and leverage HPE to figure out better ways to do things, allowing your business to adapt more quickly and drive innovation with fewer resources.
Produktbeskrivelse
HPE Pointnext Tech Care Basic Service with Defective Media Retention - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: NBD (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (08.00 - 17.00) / Mandag-fredag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (08.00 - 17.00) / Mandag-fredag Produktinfostøtte - tilgang til kunnskapsbase - 3 år Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år Teknisk støtte - visuell fjernstyring - 3 år Oppdatering med nye utgaver - 3 år Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 2 forretningsdager (avstand fra kundested - 320 km) - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (08.00 - 17.00) / Mandag-fredag Produktinfostøtte - webstøtte - 3 år Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 3 forretningsdager (avstand fra kundested - 480 km) - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (08.00 - 17.00) / Mandag-fredag Defekt medietiilbakeholdelse - 3 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.