Dell Upgrade from Lifetime Limited Warranty to 5Y ProSupport Plus 4H - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - 24x7 - responstid: 4 t - for PowerSwitch E3248, N3208, N3224, N3248
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-5 hverdager. Mere info
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
NOK
36.760,00
eksklusiv MVA 29.408,00
Totalt inkl. frakt
36.760,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
ProSupport Plus er den mest omfattende supporttjenesten. Den kombinerer prioritert tilgang til en ekspert, reparasjon av utilsiktede skader og proaktiv overvåking for automatisk forebygging og løsning av problemer. Denne tjenesten er utviklet for å gi omfattende support med minimal innsats fra din side. ProSupport Plus er en premiumtjeneste for PC-er og nettbrett som automatiserer supportprosessen og forebygger problemer før de oppstår og løser dem raskt når de oppstår.
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from Lifetime Limited Warranty to 5Y ProSupport Plus 4H - utvidet serviceavtale - 5 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
PowerSwitch E3248, N3208, N3224, N3248
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
4 timer (for presserende spørsmål)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - webstøtte - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - fjerndiagnose - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.