Lenovo Premier Support Plus Upgrade - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid (for system med 1-års garanti på stedet) - 5 år - på stedet - for ThinkCentre M60; M70q Gen 3; M70t Gen 3; M80q Gen 3; M80s Gen 3; ThinkCentre neo 50
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Premier Support Plus gir raskere problemløsning, beskytter investeringen din og forebygger IT-problemer før de blir til problemer.
Produktbeskrivelse
Lenovo Premier Support Plus Upgrade - utvidet serviceavtale - 5 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års garanti på stedet
Designet for
S200; S510; ThinkCentre Chromebox 10; ThinkCentre M60; M600; M625; M630; M70; M700; M70q Gen 2; M70q Gen 3; M70s Gen 2; M70s Gen 3; M70t Gen 2; M70t Gen 3; M715q (2nd Gen); M71X; M72X; M75; M75n IoT; M75q Gen 2; M75s Gen 2; M75t Gen 2; M79; M80; M80q Gen 3; M80s Gen 3; M80t Gen 3; ThinkCentre neo 50
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års garanti på stedet
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - responstid: NBD Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Dekning av tilfeldige skader - 5 år Defekt HDD/SSD tilbakeholdelse - 5 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.